8006-5234-ico-wu.jpg

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra bez recepty

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tania levitra