3944-8171-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem wpływającym na potencję jest odpowiednie jedzenie. Właściwa może łatwo poprawić nie tylko poziom potencji, ale również płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do dosyć poważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować spożywając tuńczyka, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo ważny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za nasze libido. W chwili spożywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a szybko można go uzupełnić jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Wyjątkowo istotnym elementem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy a także wydłuża żywotność plemników. Składnik levitra ten bierze udział również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która działa na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli chcemy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis cena