5903-742-ico-wu.jpg

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

8196-203-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najszybciej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów viagra bez recepty
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej na naszej stronie tadalis