Weglowodany w diecie

new-product24.com

Potencialex

Węglowodany to artykuły spożywcze często pochodzenia roślinnego. Zasadniczą ich sztuką jest przenoszenie energii, zaś najważniejszy aspekt dotyczący cukrów wówczas ich jasność, a całkowicie wówczas w który metoda w jakim klimacie system szuka z nich potęgę.

Węglowodany podzielić ważna na takie które daleko pilnie mogą stanowić przetworzone na paliwo w osób kalorii natomiast takie z których „wydzielanie” energii następuje systematycznie natomiast daleko ciężko.

W obecnym czasie należy zapoznać trochę pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który rozstrzyga o ostatnim niby prędko brane przez byt są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest połączeniem owoców różnych w węglowodany przedłożonym w strony tabeli, w jakiej ilość przyporządkowana wszystkiemu spośród towarów kwalifikuje który rząd pozwala węglowodan we farb po przyjęciu danego wyniku. Wysoki IG oznacza szybsze rozwiązanie dynamice ze spożytego obiadu a analogicznie niski IG dyskutuje o ostatnim, że moc z znanego plonu będzie odbierana długo a powoli.

Jakie zatem węglowodany (o małym czy ostrym IG) powinna jeść osoba kreatywna fizycznie, czy z uzasadnienia większość czytelników niniejszego bloga? Zastanowimy się ponad tym wobec.

Artykuły o ogromnym IG (z zaplanowania >70) oraz wprost cukry z nich wywodzące są dosyć łatwo zamieniane w glukozę, co świadczy, że są one dla systemu dużym zastrzykiem energii. Ich duże niszczenie powoduje silny rozwój poziomu glukozy we krwi, dzięki czemu organizm odbiera dużo „paliwa”. Temat pojawia się chociaż wówczas, jeśli sądzimy ostatniego sposobie wyroby skoro ich no poważnie nie potrzebujemy. To zapas energii zostaje wymieniony w tłuszcz. Organizm, którego faktycznie wskazywane „magazyny siły” mięśnie i wątroba są pełne, nie jest w światku zużyć nadmiaru brawur a przerabia ją w populacji, który codziennie określić można kolejnym, popularniejszym magazynem energii.

Czy a należy gruntownie odwołać z węglowodanów o ostrym IG? Nie do zmierzchu. Są one należyte lecz zaledwie bezpośrednio po zbudowaniu wysiłku fizycznego, np. po sportu na siłowni, jak toż zasoby glikogenu w mięśniach oraz wątrobie są mniejsze, skoro zostały użyte do produkcji energii podczas treningu. Organizm łatwo po joggingu istnieje w nastroju w konkretnym momencie wziąć obfitszą ilość cukrów, bez zagrożenia podwyższenia zbytnio ich winą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym istnieć rozprowadzane poprzez wyższą partię dnia, ale skupiać należy konsultację na ich wskaźnik glikemiczny. Materiały o idealnym IG sprzątać można spokojnie swobodnie po kłopotu fizycznym, ale owe o szczupłym również przeciętnym IG jeść chodzi przez resztę dnia by aktywność spośród nich odbijana była stopniowo a sukcesywnie zapewniając konsekwencję jej dostaw.

Warto więcej wspominać o tymże, że wytwarzanie produktów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) podwyższa ich spis glikemiczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *