8668-1510-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki bądź zupełne
cialis tanio
usunięcie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała także może ujemnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Kluczem do świetnego seksu jest zdrowe serce

Działaj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt obfite konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Z tej przyczyny zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Czytaj więcej

8498-2762-ico-wu.jpg

Łatwe? To do działania, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest tożsama z naszymi preferencjami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, uwarunkowany jest również od dyspozycji organizmu. tadalis
Wobec tego poza zadbaniem o należytą oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, aby sprostało wyzwaniom, które chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie i wyrzeczenie się używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle ujemnie na możliwości wzwodu, nie istnieje także coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Poza wypisanymi w artykule radami, każdy z nas mógłby podać parę własnych, które sprawiają, iż ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ulubiony typ wypoczynku, masaż, kąpiel; próbowanie smacznego i pomysłowego posiłku: miło i sielsko albo aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji erotycznej ustalonej uprzednio z partnerką… Mniejsza z tym jaki mamy sposób na odprężenie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra

Czytaj więcej

8006-5234-ico-wu.jpg

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra bez recepty

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tania levitra

Czytaj więcej

5903-742-ico-wu.jpg

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

8196-203-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najszybciej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów viagra bez recepty
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej na naszej stronie tadalis

Czytaj więcej